Search This Blog

Tuesday, October 25, 2011

HurMMmm

Lama dah berehat daripada menge post kat blog.. Actually bukannya rehat tapi rutin harian yang tak membenarkan berbuat demikian.

Kali ni nak cakap pasal respect.. Senang cerita, kalau nak di respect, perlulah merespect orang dulu.

Ditujukan pada individu yang berkenaan, pada yang masih muda macam aku, pada mereka yang senior jugak..

Orang muda disarankan supaya menghormati orang yang lebih tua dan orang tua menyayangi yang lebih muda. Tetapi kadanag-kadang kesempatan diambil oleh individu tidak bertanggung jawab bagi memastikan kepuasan hatinya tercapai.

Bagaimana jika majikan kurang rasa hormat kepada pekerjanya.. Aku tak pasti dan aku tak tahu apa jawannya. Mungkin pengalaman yang bakal aku dapat dapat mengajar aku untuk menjadi pemimpin yang lebih baik nanti..

p/s: Terima kasih...........
pada siapa?

No comments:

Post a Comment