Search This Blog

Tuesday, October 18, 2011

product of malaysia

Hari ni aku terpanggil lagi nal mencoretkan sesuatu ketidakpuashatian aku terhadap penyedia perkhidmatan yang mehubungkan aku dengan produk Malaysia.

Macam2 produk dari Malaysia sekarang dari makanan hinggalah kenderaan. OK now i wanna talk about vehicle.

Ade la someone nak beli kereta baru buatan Negara tercinta ni. Aku ni kira macam penasihat la sebab yang nak beli pun orang yang rapat dengan aku. Pada awal pemilihan/ penerangan mengenai kenderaan memang smooth. tak de masalah pun. Maklum la, kereta baru kan.

2 minggu menunggu pinjaman kenderaan dan akhirnya tibalah minggu yang di tunggu.

Semalam 17/10/2011- Salesman ada informkan yang kereta semua dah siap cuma tinggal nak sain loan je.
Hari ni 18/10/20111- percakapan dah bertukar. warna yang dikehendaki takde. dengan alasan kereta kena pecah... Kalau nak ambil minggu ni gak, ambil color lain.

Ingat aku ni tak tahu ape2 ke.. Nak tipu macam ayam2 je aku ni. nak tipu biarlah pro ckit..

Aku tau, ko tu takde sales kan. nak abiskan stok yang ada, sanggup offer color lain. nampak macam remeh je kan. tapi tu la attitude yang ditunjukkan salah seorang salesman produk kenderaan Negara kesayangnku ini. sangat memalukan.

Entah ape lagi la pengguna kena kelepet dengan individu murahan ni.

p/s: kerajaan beria-ia suruh rakyatnya menggunakan barangan tempatan. tapi individu seperti ini lah yang merosakkan semagat rakyat itu sendiri. Hanya untuk kepentingan sendiri.

SEKARANG MANA LAGI PENTING??? KPI ATAUPUN KEPUASAN PELANGGAN YANG AKAN MENGUGAT KPI ITU SENDIRI AKHIRYA.


PADAN LAH MUKA..

No comments:

Post a Comment