Search This Blog

Thursday, December 22, 2011

I'm 'stranger'

Begitulah ungkanpan yang boleh dibuat kat diri aku sekarang ni. Sebabnye, aku dah kehilangan dompet kesayangan aku tu.. segala2nya ada dalam tu. terpaksa la aku cuti untuk uruskan semua pendaftaran baru.

terjadinya kehilangan mungkin disebabkan kecuaian aku sendiri ketika 'test' seluar baru dalam fitting room. Konon2 nak belanja la family aku sorang satu set baju seluar. set anak aku sempat la beli sebab di tingkat yang berlainan. Tapi bile aku turn aku, aku tertinggal porch bag yang mengandungi dompet dan Handphone aku dalam fitting room. Bila aku datang semula selang beberapa saat, dah 'ghaib'.

rezeki anak aku je la yang sempat beli. aku pun sangat bersyukur sebab Handphone tak hilang sebab harga HP tu 3 kali ganda daripada jumlah duit yang ade dalam dompet tu.

pengajarannya jangan cuai terutama kepada barang2 peribadi. make sure everything yang 'ditanggalkan' diletakkan didepan mata, so tiada keciciran berlaku.

p/s: Thanks ALLAH. I've got Yous Message in order to improve myself. Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment