Search This Blog

Sunday, March 4, 2012

customer Satisfaction

Para peniaga selalu dikaitkan dengan kepuasan pelanggan. Tak kira la ape jenis perniagaan yang dilakukan.
Sebagai pekerja disebuah syarikat yang memberikan perkhidmatan kepada pelanggan, kepuasan pelanggan menerusi perkhidmatan yang diberiakn perlu diutamakan. Seharusnya dijadikan penunjuk prestasi utama syarikat.

Tapi macam mana kalau kepuasan pelanggan itu nak dicapai kalau banyak sangat aktivit BERKRONI @ Kronisme dalam sesuatu badan itu. Aku paling benci benda ni.. Bila ada projek, nak bagi kroni... bile boleh buat untung, nak bagi kroni..

Perlu diketepikan sikap begini. Kalu setiap aktiviti kroni tu ada kualiti, ada baiknye.. Ini jauh panggang dari api, cakap tak serupa bikn... mcam-macam la boleh nak diibaratkan.

p/s: Walaupun lama tapi tak semestinya bagus. Walaupun baru tak semestinya tiada pengetahuan.
Hormati yang senior, sayangi yang Junior. baru Harmoni hubungan.

No comments:

Post a Comment