Search This Blog

Thursday, September 8, 2011

Coretan...

Mmmmm...tak suka dengan orang yang memandang rendah pada orang lain.. Tak semua insan yang dilahirkan mempunyai keupayaan seperti yang dijangkakan. Latihan boleh diberikan, tetapi jka keupayaannya hanya setakat tu, nak buat macam mana lagi..

Analoginya macam kereta la.. Nak dibandingkan kereta kancil dengan 5 Series.. memang la jauh beza. jenisnya mungkinla sama, tetapi keupayaannya tak sama walaupun dah di convertkan beriban-riban sekalipun. tetap tidak sama dengan 5 Series yang hanya factory tuning.

Kalau la kena pada aku, aku ni jenis tak kisah sangat. Tapi dalam masa yang sama aku cari jugak la point-point yang menyebabkan aku diperlakukan sebegitu.

Pernah aku diperlaukukan sebegitu...Hanya 3 bulan aku perlukan untuk 'mengembalikan ' pihak berkenaan kepangkal jalan. Prinsip aku, jangan sampai aku tahu hal sebenar.. nak tipu ke, nak memainkan aku ke, nak ape ke... Go on la... Tapi kena ingat Siapa Pemilik Alam ini, hidup tak semestinya sentiasa dibawah dan kekal di atas...

p/s: hanya coretan semata-mata.. Kalau ada kaitan pun secara tidak sengaja.. Berhati-hati dijalan raya

No comments:

Post a Comment