Search This Blog

Wednesday, October 12, 2011

Under Estimated

Under Estimated.. apa yang boleh difikirkan mengenainya?
Disentuh aplikasinya dalam kerja dan keehidupan seharian, adalah tidak relevan jika kita melakukan perkara berkenaan terhadap persekitaran sama ada manusia, binatang mahupun alam.

Aku pernah kene di Under Estimatedkan oleh pihak tertentu kerana mungkin aku:

i) Tak cukup ilmu
ii) Tiada pengalaman yang berkenaan.

Tapi jangan la sampai letak pemandangan tu terlalu rendah. Aku lagi suka orang under estimated kerana tidak langsung memberi tekanan pada aku walaupun aku lebih tahu daripada apa yang mereka-mereka tu tahu.

Marah, maki tu pernah aku kene. tapi aku takkan benarkan orang buat kat aku lebih dari dua kali.

bermula dengan 'zero' hingga aku tahu mengenai sesuatu. tetapi tetap under estimated aku. aku akan kumpul kan segala maklumat dan bersedialah mereka-mereka menerima jawapan atas alasan under estimated tu.

Apa komen saudara?

p/s:
i) Buanglah keegoan tu jauh2. tak bawak kemana-mana pun. Hidup atas dunia ni pun menumpang, meminjam shj.
ii) Aku paling tak suka orang berkroni.

No comments:

Post a Comment